yayılalım çimlerdeee

şenlikler başladı! bir Ankara çocuğunun havalar ısınır ısınmaz beklemeye başladığı,noolur vizelere denk gelmesin diye telaşlandığı, gün boyu eğlence zamanı geldi çattı! artık ben eskisi gibi heyecanlı olamasam da bu konuda,yine de bu dönem boyunca daha iyi hissediyorum kendimi.kampüs olduğundan daha kalabalık olsa dahi işin en sevdiğim kısmı, gündelik telaşlardan dolayı sık göremediğin insanları görmek ve onlarla ve diğerleriyle ve bissürü kişiyle çimlerde yayıla yayıla oturmaktır.kötü enerjiyi emer toprak, herkes pek neşeli olur o yüzden.
dün akşam bu vesileyle leman sam performansı da izlemiş oldum,pek keyifliydi.fakaaat esasen şunu söyleyecektim ben: şenliklerde izlenebilecek en iyi performans Yeni Türkü'dür. ya da benim en güsel anılarım Yeni Türkü dinlerken yaşanmıştır da ondan mıdır,bilemedim.

Hiç yorum yok: